»Najprej v obliki sistematičnih ukrepov za ozaveščanje pomena branja.«
»Ko se v založniških krogih pogovarjamo o nujnosti takšne kampanje, je v širši okolici večkrat slišati, da se moramo pač prilagoditi spremembam, ki se dogajajo tudi z novimi tehnologijami in z njimi povezanimi spremembami.«
»Branje je avantura duha. Najprej, ko bereš, si sam – po možnosti v tišini. In lahko zlezeš noter vase. Potem spoznavaš svet. Toliko sveta in različnih ljudi, kot je v knjigah, mi v realnem življenju ne moremo spoznati. In toliko odmevov, kolikor lahko zaslišimo v svoji duši, ko preberemo nekaj, kar se nas dotakne, je tudi na kakšen drug način težko, če ne celo nemogoče.«
»S tem smo želeli priti čim bliže ljudem, do vsake slovenske vasi in do zadnje slovenske družine, da bi vsi znali prepoznati osebo z demenco, kateri so prvi znaki in to osebo nato čim prej pripeljati k zdravniku.«
»Tako kot smo popisali forma vive in druge spomenike, naredili šolske programe na to temo in zdaj organiziramo oglede, ozaveščamo širšo javnost, da so to pomembne umetnine. Ko ljudje to uvidijo, bolje skrbijo zanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju